eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZwrot VAT - oto co zaliczylem i niezaliczylem - dluga lista - ktos cos podpowie co powinienm zaliczyc lub niepowinienem? › Re: Zwrot VAT - oto co zaliczylem i niezaliczylem - dluga lista - ktos cos podpowie co powinienm zaliczyc lub niepowinienem?
  • Data: 2009-05-12 09:03:15
    Temat: Re: Zwrot VAT - oto co zaliczylem i niezaliczylem - dluga lista - ktos cos podpowie co powinienm zaliczyc lub niepowinienem?
    Od: kawex <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fReLuZ pisze:
    > Ponizej to co zaliczylem do zwrotu VAT (POMPA - dobrze czy zle?):

    czy cie powaliło.
    Masz w internecie załącznik z pozycjami, który zawiera nr PKWiU wiec
    sobie sprawdz zajmie ci to 10 minut. Pozostałe pozycje szukasz po
    treści. Chyba nie myślisz że ktoś będzie ślęczał nad tym co podałeś i
    zrobi za ciebie wykaz, co wolno a co nie.
    A jak nie umiesz to daj komuś zarobić te parę groszy to ci zrobi.

    W załączniku przesłałem wykaz jak niewiesz gdzie szukać ale nie wiem czy
    na grupę załącznik dojdzie.

    www.dziennik.nextpress.pl