  • Data: 2013-02-18 15:07:11
    Temat: Re: Zwrot roznicy VAT - ku przestrodze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 14:49:59 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ale te stare musisz mieć OIDP przez rok na wypadek kontroli :-)

    Mam. Wykorzystane na podbudowe podjazdu;)
    > Problemem nie jest to co sprzedał - bo to grosze, ale to że jakiś nadgorliwy
    >
    > urzędnik nie chce uwzględnić braków - i literalnie ma rację.

    Nie pisz tak jednoznacznie "nadgorliwy urzędnik" bo stan faktyczny może być inny. Nie
    znamy jak to wygląda od drugiej strony.
    Skoro robia mu tak dokładną kontrole to widocznie coś jest na rzeczy.
    Z tej kontroli pewnie dostanie jakis protokół wiec jak uwaza ze czepiaja sie
    pierdółek to niech to upuibliczni- obaczym sami.
    Ja uwazam że w US w wiekszości idioci nie pracują i o 5 dachówek na dachu dymu by nie
    robili.
    No chyba że facet komus za skór e zalazł i to jakas zemsta.
    Ja co prawda nie mieszkam na Ślaskim eldorqado ale u nas w US bardzo rosądni ludzie
    pracują.
    Jak vat rozliczałem to w tydzień po złożeniu deklaracji zadzwonili, poprosili do
    siebie, ołówkiem mieli napisane czego nie mozna odliczac, długopisem wykresliłem
    prafowałem i za kilkanascie dni zwrot był na koncie. "A mogli zabić"
    To samo z PIT28 za wynajem mieszkania który składałem 3 tygodnie temu. Wysłąlem przez
    net, za dwa dni telefon że cois tam zle wpisane , podpowiedzieli co jak poprawic
    gdzie wpisac i wysłałem ponownie.
    Inne dwa przypadki gdzie ewidentnie ja nawaliłem to podatek jak auta kupowałem.
    Deklaracje złożyłem i zapłaciłem po terminie- moja wina ale urzednik dał w obu
    przypadkach kartkę papieru podyktował tzw. "czynny żal" i kary uniknełem;)
    Tam tez ludzie pracują.