  • Data: 2011-09-17 19:33:32
    Temat: Re: Zwycięstwo- kret pokonany
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciej S. napisał:

    > Duże koty tak nie robia.

    Duże w sensie dorosłe...?

    Gdzieś czytałem, że jak kotka-matka poluje, to jej kociaki uczą się
    obserwując ją, a pono jak nie miały matki polującej, to nie będą dobrze
    polować, ale coś mi się to nie widzi, bo moje były bez matki - zabił ją
    samochód, a do mnie trafiły, kiedy miały jakieś 7-9 tygodni. Nie miały
    się od kogo uczyć, bo... ja przecież nie poluję :-), a nie raz widziałem
    jak się uganiały za myszą, podrzucały ją, potem pozwoliły jej kawałek
    zwiać, po to tylko, by ją zaraz złapać - tak je zamęczają, a potem...
    czasem zeżrą, a czasem rzucą gdześ pod krzakiem.

    Ważne, że łapią te myszy :-). Po to w końcu je wziąłem.

    Jednak leży teoria kogutka, że w naturze zabijanie odbywa się tylko w
    celu zaspokojenia głodu.

    pozdr
    Robert G