    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Date: Thu, 17 Aug 2017 14:56:47 +0200

    Pan Janusz napisał:

> [...]
    siatka-szwajcarska/
    >>> http://www.biorezonans-warszawa.pl/stres-geopatyczny
    -zyly-wodne-test-geopatyczny/

    > Mnie się nie pytaj, ja się nie znam, nie wiem co tworzy tą siatkę,

    To kogo mam pytać? Już wcześniej próbowałem się dowiedzieć, kto takie
    rzeczy wymyśla i czym się przy tym kieruje. Tylem teraz mądrzejszy,
    że wiem, że niejaki Hartmann. Ale co to za jeden? Gdzie go szukać?

    > w promieniowanie ze słońca słabo wierzę bo by sie ona wtedy zmieniała,
    > wcale te wyjaśnienia mnie nie przekonują.

    Ale w płaska Ziemię już tak? Nieważne skąd się bierze, ważna jest sama
    wiara w prostokątną siatkę. W dodatku niezmienną. Nie potrzeba doktoratu
    z topoligii, geometrii ani geodezji, by wiedzieć, że regularnej siatki
    prostokątnej nie da się rozpiąć na powierzchni sfery. Do tego potrzebna
    jest płaska Ziemia.

    Żeby dzisiaj tworzyć pseudonaukowe teorie, trzeba o wiele więcej starań
    i umiejętności niż kiedyś. Nie wystarczy opis czterech słoni i dwunastu
    żółwi, na których spoczywa krąg ziemski. Należy zadbać o to, by to co się
    wyssało z palca nie było sprzeczne choćby z wiedzą na poziomie gimnazjum.

    Jarek

    --
    Ziemia jest kulą pustą w środku i my wszyscy poruszamy się po wewnętrznej,
    wklęsłej stronie tej kuli. W środku zawieszone jest Słońce, Księżyc i tak