  • Data: 2010-06-29 19:05:08
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 20:36, "nacocito" <n...@c...to> wrote:

    > Kiedy mi wlasnie dokladnie to takie podejscie chodzi. Czemu ktos nastepny ma
    > wybierac inna trase lub druga strone ulicy? Byc moze komus bedzie blizej
    > wlasnie pod tym zywoplotem niz robic przekopy pod droga?
    > Pomijajac autora postu, który moze nie mial zlych intencji to jest troche
    > osób, którzy postepuja w taki wlasnie sposób, czego sam doswiadczylem. U
    > mnie, zawsze zapala sie czerwona lampka jak slysze - to niech pan sobie
    > zrobi przylacze, ale nie przy mojej posesji. A tak zasugerowal autor, ze jak
    > naniesie zywoplot na mape geodezyjna to przy jego dzialce nikt nie bedzie
> [...]

    Juz gasze te lampke. Z zywoplotem czekalem, az sie dzialki obok
    uzbroily. Teraz (pomijajac naprawy i awarie) moze obok mnie pojsc
    tylko kabel telefoniczny albo swiatlowod. Jednego i drugiego sam bym
    chcial, wiec w razie czego odzaluje ten zywoplot. Ale jesli moze tak
    samo dobrze pojsc druga strona ulicy, to czemu nie? Mozliwe zreszta,
    ze ten kabel bedzie za 10 lat albo nigdy. Wiec w imie czego mam sobie
    tego zywoplotu nie robic? I skoro juz zrobilem, to dlaczego mam go nie
    nanosic na mape?

    Pozdrawiam wszystkich, ktorzy sa tacy akuratni, ze nigdy nie zasadzili
    krzaka przed swoja furtka ani nie wyrownali podjazdu przed brama, bo
    to nie ich teren.
    Piotr