  • Data: 2010-06-29 20:15:02
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 21:55, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:
    >  Chodzi mi teraz

    > Kartografowie zdolni s ,potrafi nawet du e drzewo narysowa .Nie zwracaj uwagi
    > na krytyki,r b swoje.Za byle jakie sze czy osiem st wek namaluj mapk .
    > Zaniesiesz to do archiwum kartograficznego,zarchiwizowanie prawie za darmo,
    > my l , e poni ej dw ch st wek.Albo przyjm ,albo nie.
    > A jak trzeba b dzie r w kopa na kable,to i tak wykopi krzaczory,bo nie b d
    > rowu przez asfalt ry na drug stron drogi, bo Obywatel mieszkaniec tak sobie
    > yczy.Nie zra aj si ,p a ,ludzie musz przecie z czego y .
    > Pozdrawiam optymistycznie.mirzan

    Nie wiem, czy to ironia, w kazdym razie moje rozumowanie jest takie:
    jesli krzewy sa na mapie i projektant je tam zobaczy, to nie mozna ich
    usunac ot tak, trzeba uzyskac zgode. Wiec uzyskanie tej zgody moze byc
    trudniejsze niz narysowanie kreski po drugiej stronie drogi (ona jest
    gruntowa, nie ma tam asfaltu, tak na marginesie). Byc moze w tym
    rozumowaniu tkwi blad, nie wiem.
    Piotr