    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zywoplot na mapach
    Date: Tue, 29 Jun 2010 16:31:40 +0200

    Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
    wiadomoscinews:762661d5-a119-4495-bd2b-6c8d9c400234@
    s9g2000yqd.googlegroups.com...

    > Posadzilem na terenie gminy, czyli wspolnym (gmina nie jest osobą
    > fizyczna, własnosc gminy nie jest własnoscia prywatna), podnoszac jego
    > estetyke. Poniewaz jest to przed moim plotem, podpada pod "utrzymanie
    > porzadku na terenie przyleglym do posesji".

    Ale gadasz głupoty.... Gmina i własność wspólna ROTFL, więc, jeśli jest
    własnością wspólną mogę iść do wójta i zajumać mu biurko ? lub
    posadziłeś na własności również innych, ergo złamałeś ich prawo własności.
    Ręce opadają. Myślę, że chciałbym byś był moim sąsiadem i to :
    "utrzymanie porządku na terenie przyległym do posesji" obligowałoby cie
    do koszenia mojego trawniczka :)
    A jak gmina sprzedaje działki to powinna odpalić ci coś z tego ?

    Na podobnej zasadzie
    > ludzie utrzymuja trawniki przed swoim plotem, choc to "nie ich".
    Bo chcą mieć ładnie, co nie znaczy, że jak przyjdą panowie z wodociągów
    czy kanalizacji nie będą mieli prawa tych trawniczków rozpieprzyć.
    Wlazłeś z buciorami na cudze i chciałbyś rządzić. Weź się zastanów.

    Przy okazji Orlen też nie jest osobą fizyczną, więc nie ma prawa
    własności ?

    Może jednak dobrze, że nie jesteśmy sąsiadami, czego i innym życzę
    rafał