eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...Re: Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
  • Data: 2009-11-29 20:16:08
    Temat: Re: Zywotnosc akumulatorow w szczoteczkach elektrycznych Braun...
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. wrote:

    > W mojej akumulator można było wymienić. Posługując się podstawką jak
    > kluczem odkręcało się cały spód szczoteczki wyciągało z obudowy bebechy.

    Nie wymienic, tylko rozkrecic i akumulator do recyclingu akumulatorow, a
    reszte bebechow do elektrosmieci... Zle przeczytales instrukcje.

    > Akumulator standardowy R6.

    Wymiana akumulatora? tego producent nie przewidzial...

    > Po objawach sądząc to na 199% akumulator, po 6 latach ma prawo aż nadto.

    Tez sadze, ze akumulator

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Sam tez wymienialem w ten sposob akumulator, ale o tym ciiii.. bo
    sie producent dowie i w nowych modelach juz nie bedzie takiej mozliwosci...