    From: " " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Date: Wed, 27 Jan 2010 09:30:45 +0000 (UTC)

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Użytkownik <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No tak w sumie racja :-)
    > Z drugiej strony dlugosc tandemu jadalnia salon jest ok - Kudlaty radzi zeby
    > poszerzyc go troche i to jest dobry trop IMO.

    Na projekcie nie ma wymiarów ale... w mojej opcji może i zrobi się troche
    "jamnik" i tą zwiększoną długość wykorzystałbym nie na powiększenie salonu (bo
    na długość i tak nie miało by to sensu) ale na wstawienie porządnego stołu na
    6-8 osób, a nie tego dziwnego czegoś co tam jest wrysowane. Jak porządna
    biesiada, to tylko przy stole.

    Druga sprawa - pomieszczenie gospodarcze. Mając dom licz się z masą różnego
    sprzętu (nie mylić z graciarnią). Kosiarka, piła łańcuchowa, może odsnieżarka,
    narzędzia ogrodnicze, taczka, narzędzia warsztatowe, rowery, bajery , chemia
    ogrodowa, domowa, węże itp itd). Małe pomieszczenie gosp. (w oryginalnym
    projekcie) spowoduje, że wszystko to pięknie zagraci Ci garaż - stąd moja
    propozycja by garaż zmniejszyć i zamienić na pomieszczenie gospodarcze. A
    samochó na śniegu nie umrze (mojej małżonki wóz już od 12 lat ma się całkiem
    dobrze - ze rdzą bym powiedział nawiet lepiej niż drugi samochód , który jest
    nowszy ale garażowany).

    > Dziękuje za to! To, że w tej chwili Twoje sugestie mnie nie przekonują nie
    > znaczy że nie "zasiałeś ziarna" i o tym nie myslę ;-)

    Nie ma za co. Pamiętaj przede wszystkim o Twoim "ma być możliwie tani w
    budowie żeby nas ta budowa nie zjadła".

    Prostokąt (w miejsce oryginalnego łamańca) to o 2 naroża do wykończenia (i
    później ogrzewania) mniej. To brak nakładów na wykończenie tarasów, podparcie
    dachu i pewnie jeszcze całe mnóstwo dodatkowych spraw, które wyjdą w trakcie.

    Każdy tarasik, balkonik, wykusz itp - to potencjalny problem, a urok
    posiadanie domu na działce polega na możliwości posiedzenia (poleżenia) na
    trawce, a nie na tarasie.

    Pzdr,
    g-jaro