  • Data: 2010-01-27 08:41:02
    Temat: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomoscinews:kjz8wblosu8.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...

    > Wprowadzilem projekt do programu i troche zmodyfikowalem.
    > Inaczej wchodzi sie do sypialni. Garaz i wszystkie pokoje (poza pionem
    > kuchnia-jadalnia-salon) sa szersze. Powiekszylem tez druga
    lazienke.http://picasaweb.google.pl/quent75/1?feat=d
    irectlink

    > Pozdr.
    > Qwww.elipsa.info

    Wciaz salon za waski. Bedzie sie bardzo nieladnie prezentowal rozszez
    troche dom o 2 m w jedna strone i jakies 1 m w druga /garz musi byc
    szerszy/. Pozatym garaz osobiscie bym wyrzucil. Koszt jest zbyt wysoki
    vs wiata z kanalem.
    Waite zreszta mozna pozniej zabudowac scianami i zrobic sobie ala mur
    pruski.