    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Date: Wed, 31 May 2017 22:35:21 +0200
    <ogm3e3$8bj$5@news.icm.edu.pl>
    <a...@g...com>
    <ogn5ej$t16$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ogn7al$a3f$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    On 5/31/2017 10:24 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dla mnie idiotyczne bylo by udostepnianie netu z komputera z winda na projektor z
    androidem.

    Tak, to rzeczywiście zgodne z tematem wątku. Ja natomiast nie widze
    sensu podpinjania laptopa pod garnek z ziemniakami na pure.

    > A z tabletem dziala.

    Widocznie jesteś dupa nie user.

    > Kilka dni temu musialem pojechac masterem na nowe osiedle w Lodzi.

    Ludzie, w tym ja, uzywają nawigacji na smartfonach (wtedy pda) od mniej
    wiecej 16 lat, a bogatsi wczesniej. Serio, chcesz robić z tego newsa?

    > Zarobilem na tym wyjezdzie, znaczy sie uzylem tabletu w pracy.

    Zakładając że komus płaca za stukanie w szybę pół centa od puknięcia:
    czy wobec tego powinien on chodzic po miescie i chwaliś się że pukanie w
    szybkę ma przyszłość?

    Równie dobrze mozna powiedzieć ze dzięku butom byłem wczoraj po
    marchewke w sklepie którą sprzedałem z zyskiem więc buty zarobily. I
    kilka innych absurdow z tej okolicy.

    Nikt nie mówi że tablet nie ma zastosowań. Natomiast pomysł że laptop
    można zastapić tabletem jest idiotyczny. Nie można poza przypadkami
    ludzi którzy pasjonują sie głównie dicking around.

    PS. Tak, wszyscy wiemy że masz projektor. Nie musisz tego powtarzać co
    10 sekund. Niektórzy mają takie od nastu lat.