  • Data: 2017-06-01 22:16:23
    Temat: Re: a są tu jacyś komputrowcy?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/1/2017 12:13 AM, Mateusz Bogusz wrote:
    > Kiedyś mieli listę jak na poczcie i się podpisywało przy odbiorze,
    > czasami na dwóch listach.
    > Teraz pan z DHL przynosi mi paczuchę razem z terminalem gdzie się
    > podpisuje i "pikam" kartą żeby zapłacić. Nie wygląda na nieszczęśliwego
    > z tego powodu.

    Pan z DHL podkłada Ci pod nos najprawdopodobniej tak jak i mi *BARDZO*
    stare urzadzenie z rysikiem. Ma ono dwie wady:
    a) nie da się na tym złozyc poprawnie podpisu ponieważ technologia
    pochodzi z 2000 roku i działa bardzo kiepsko. Da się tylko narysowac
    jakieś kreski.
    b) trywialnie mozna to podrobić, grafolog nie ma się jak zabrać za
    analize tych pikseli.

    Innymi slowy masz nowoczesny, komputeryzowany kijek. Wczesniej była
    papierowa siekierka.