  • Data: 2013-01-03 13:43:24
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sty, 13:02, Maciek <m...@n...pl> wrote:
    > W dniu 2013-01-03 11:51, WS pisze:> kilka(nascie?) dni to sie mocno komplikuje -
     dodatkowy(wiekszy) bak

    > Powy sze dotyczy te chyba r cznie za czanego agregatu.

    Czesciowo, "reczny" mozna trzymac bez paliwa gdzies w domu czy w
    kotlowni, w cieple (nie smierdzi) + w garazu piatke paliwa, ktora
    mozna uzywac od reki do samochodu i co jakis czas zmienic przy
    tankowaniu, jak sie pojawi dluzsza przerwa w dostawie pradu, to sie
    paliwo dowiezie ;) , aczkolwiek bardziej chodzilo mi o to, ze
    trzymanie takiego agregatu w domu jest praktycznie bez sensu -
    dluzsze (kilkudniowe) zaniki pradu praktycznie nie wystepuja...

    BTW kilka lat temu zdarzylo sie jednak w okol. Jerzmanowic - kolega
    codziennie w porze obiadowej jechal uzupelnic paliwo w takim recznie
    uruchamianym, tzn. lal rano, wieczor i poludnie...