  • Data: 2011-01-17 01:40:05
    Temat: Re: akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    k <...@...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Myślę, że przydałby mi się odkurzacz akumulatorowy bezprzewodowy ("długi" )
    > w domu.
    > Mniej więcej taki:
    > http://www.megamedia.pl/odkurzacz-akumulatorowy-pion
    owy-hoover-fj-180-r-freejet
> [...]
    > tylko na nim stawiało - to stacja byłaby permanentnie podłączona do prądu.
    >
    > I teraz mam pytanie:
    > Czy ktoś użytkuje taki lub podobny odkurzacz (jakie wrażenia)?
    > Jak zbiera drobinki piasku (zakładam, że z kłaczkami sobie radzi)?
    > Jak z czyszczeniem/opróżnianiem pojemnika kurzu?
    > Czy z biegiem czasu baterie nie siadają tak, że traci moc (czas używania nie
    > jest problemem - ww odkurzacz niby może pracować 30 minut - ale dywanów nie
    > chciałbym nim nawet odkurzać - przewidywany czas 3-5 minut)?
    > Na co jeszcze uważać wybierając/kupując tego typu ustrojstwo?

    Jest takie stwierdzenie że gorsze jest lepsze. W omawianej kwestii pasuja do
    niego dwa urzązdenia. Pierwsze to szczotka do zamiatania. Nie warczy i nie
    zużywa prądu. Łatwa w konserwacji. Posiada bardzo dużą efektywność. Dobra
    kosztuje z 5 dych. Tandety po 7,99 nie polecam. Nadaje się do powierzchni
    gładkich i w ograniczonym zakresie do wykłądzin. Niestety do kompletu
    potrzebuje szufelki. Drugie nosi rożne nazwy Maniek, Kaska itp. To takie
    pudelko z czterena kókami napędzajacymi szczotke. W przeciwieństwie do
    szczotki jest to już urzązdenie techniczne. Wydaje w czasie pracy jakieś
    dzwięki. Nie wymaga zasilania. Cechuje się wysoką efektywnością na dywanach i
    wykladzinach z włosem. Na powierzchniach gladkich dziala trochę
    gorzej.Niezwyke proste w obsłudze. Z reguły w komplecie nie ma instrukcji
    obslugi. Na tej samej zasadzie co Kaski i Manki działąją samojezdne odkurzacze
    po kilka tysięcy za sztukę.