  • Data: 2009-04-17 12:09:47
    Temat: Re: badania gruntu - czy warto i kiedy?
    Od: "Tornad" <t...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz cos wiecej na ten temat. Rozmawialem z firma od filtrow i
    > specjalnie nie widza problemow jesli nawet sa metale ciezkie. Wazne
    > zeby sklad byl w miare staly. Wprawdzie troche trzeba zainwestowac w
    > filtry ale podobno nie jest to problem.
    >
    > Pozdrawiam
    > Dy

    Moge, tyle, ze nie bedzie to dla Ciebie przydatne z uwagi na to, ze nie znam
    ani urzadzen ani cen w Polsce. Ja to "przerabialem" tu w Usa gdzie mam
    studnie "glebinowa" z ktorej woda ma cala tablice Menedelejewa. Mam filtr
    wstepny za nim wymieniacz jonowy (solniczka), potem mineralizator nastepnie
    filtr weglowy i filtr koncowy, wszystko z "back waschem" czyli plukaniem
    wstecznym. To kosztowalo ponad 5 tys. dolarow i co pol roku wymaga wymian
    wkladow. W sumie i tak tej wody nie pijemy, pod zlewem mam "reverse osmozis",
    ktora daje wode prawie destylowana, niestety po pol roku znowu trzeba
    wymieniac wklady, ktore kosztuja polowe ceny urzadzenia. Tak, ze dobra, zdatna
    do picia woda na dzialce to naprawde skarb.
    Pzdr.
    Tornad