  • Data: 2015-08-15 23:06:08
    Temat: Re: bateria prysznicowa omnires Y1244/6/K-X
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 sierpnia 2015 20:51:54 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:

    > hmm... chyba trudno zamocować baterię odwrotnie

    Dlaczego? Jak to bateria prysznicowa to czy ma wylot na gorze, czy na dole -
    zadna roznica. Dla mnie nawet wygodniej byloby jakby miala w gore wylot :-)

    > lecz gdybym nawet tak zrobił to podniesienie temperatury wody >38C
    > powinno wymagać wciśnięcia przycisku, tymczasem zwiększenie temp jest
    > bezprzyciskowe - wciśnięcia wymaga zmniejszenie temperatury

    Dzialanie termostatu jest uzaleznione od tego, czy po "lewej" masz ciepla, czy
    zimna. Jak jest odwrotnie niz producent zaplanowal, to cala regulacje moze
    szlag trafic. I pewnie u Ciebie jest odwrotnie.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.