  • Data: 2012-12-24 11:39:20
    Temat: Re: beton zimą, jak bardzo niedobrze?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 21:16, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Wczoraj "po sąsiedzku" zalewali strop tak 30m na 15m. Na zewnątrz minus 9 było jak
    gruchy beton lały;)
    > Kiki by to widział by nie wytrzymał.

    Ale widzisz. Dokladnie dzien po poscie inicjującym watek lałem beton w
    dziurę na podwórku.
    Było tego dobre 2 taczki.
    I wyszedł dobrze bo mrozy przyszły dopiero niedawno. Ten beton miał
    dobre 4 tygodnie żeby wiązać.

    Tak więc gdyby inicjator wątku lał beton wtedy, dziś miał by już
    całkiem dobry.
    Teraz łatwo mówić ale ja sie nie bałem i zaryzykowałem. I wyszedłem
    na tym dobrze. :)