    From: "Tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: betoniarka - elektrka...
    Date: Tue, 19 May 2009 12:13:04 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    c...@l...googlegroups
    .com...

    > Bo "wtyczki" są uniwersalne, tzn. nie wiadomo do czego będą użyte.
    > Można sobie podłączyć np. oświetlenie, itp. Nie koniecznie musi to być
    > odbiór symetryczny i jednoczesny z wszystkich faz. Jeżeli już się
    > upierać przy betoniarkach to wersja Lux fulwypas betoniarki mogła by
    > mieć np. grzałkę,radio i oświetlenie plus gniazdko elektryczne ... no
    > i wtedy N musi być.....
    > ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzemo.

    Krzemo znowu pitolisz jakby cie za mlodu ociec harmonia po lbie walili.
    Masz dziwny zwyczaj, typowy dla pewnej grupy ludzi, ze sam niczego madrego
    ani nawet takiego glupiego jak mnie sie zdarza, nie napiszesz tylko
    krytykujesz. Wqrwia cie to, ze ktos moze wiedziec troszke wiecej od ciebie.
    Sprawa bezpieczenstwa ludzi jest sprawa priorytetowa, szczegolnie dzieci. Za
    moich szkolnych czasow tego nie bylo ale swiat sie zmienia dzieki m.in. takim
    jak Ty, ktorzy chca byc obsluzeni nie dajac w zamian nic. I niedouczeni a wina
    za ew. uszkodzenie ciala czy innego czlonka skorzy sa obarczac kazdego kto sie
    nawinie.
    I dlatego wlasnie produkuje sie te roznicowki i inne zabezpieczenia, do czego
    potrzeba te piec drutow a nie dlatego ze ktos przy betoniarce bedzie sobie
    sluchal radia. Widziales chociaz betoniarke, ze ci do glowy przychodzi
    sluchanie przy pracy przy niej radia?
    Ktos madry napisal tu, ze ta wicemiss zeszla w wannie gdy jej suszarka do
    wody wpadla... Po to robi sie te zabezpieczenia aby absolwent szkoly
    podstawowej czy gimnazjum po reformie szkolnictwa wprowadzonego na wzor
    hamerykanski tym razem, nie majacy pojecia o fizyce, nie majacy zadnej kultury
    technicznej, czesto nie rozrozniajacy przewodnika od izolatora, przezyl
    praktyczna lekcje uczac sie na bledach.
    Jak jestes taki do przodu to sru, przegladnij troche linkow, przeczytaj pare
    instrukcji, skontaktuj sie z inteligentnym elektrykiem i napisz dokladnie jak
    taki bezpiecznik dziala. Mozesz wrzucic jakis przykladowy schemat, dorzucic
    pare niewyjasnionych samowylaczen sie takich bezpiecznikow i wtedy Twoja
    wypowiedz bedzie miala jakas wartosc. A tak to tylko wyzwala spirale pomowien
    czy czepianie sie o slowo konczacych sie czesto na wyzwiskach.
    No ale moze masz racje, moze masz tu jakas tajna miska do spelnienia to ja
    wymiekam. Probuj nadal macic, podjudzac, wprowadzac w blad, wszelkimi
    sposobami zanizac poziom dyskusji a najlepiej zmieniac temat.
    Byc moze jest to Twoim jedynym zrodlem dodchodu, ktos Ci za to placi, ale tej
    grupie nie wiele zarobisz. Probuj na filozofii. Lub na zoologii, tam latwiej o
    jelenia.
    Tornad