  • Data: 2017-12-03 20:42:31
    Temat: Re: betonowy garaż
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 24 listopada 2017 18:42:48 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Poprzez fakt posiadania garazu snieg nie ma taryfy ulgowej i przed garazem spadnie.
    I wtedy caly misterny plan jaki masz idzie w pizdu bo zanim wsiadziesz do samochodu
    musisz dojsc przez snieg do garazu i potem odsniezyc wyjazd.

    Chyba, że się ma grzany podjazd :D

    https://scr.pgr.pl/2017/12/2017-12-03_20-39-05-88493
    .png

    -5stC, śniegu ok 10-15cm (widać na bokach - nie ruszyłem specjalnie w
    ogóle łopaty ;)

    ok 4-4,5kW (z miernika wychodzi 10A przy 380V więc trochę mniej nawet),
    grzane 8h. Chyba przesadziłem, następnym razem ustawię 4h, bo widać
    było, że podjazd "osuszał" się jeszcze minimum 8h po wyłączeniu grzania :)

    Jedno podgrzanie - 10 pln. Myślę, że spokojnie po 4h efekt byłby
    wystarczający ale to moje pierwsze macanki z grzaniem więc muszę poznać
    system ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.