    From: "Łukasz C." <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: blacha na dach
    Date: Thu, 28 Jan 2010 15:31:07 +0100

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 13:01:34 +0100, quent napisał(a):

    > W grę wchodzi grafitowa (kolor) dachówka w jakims prostym ksztalcie albo
    > blacha o takim wyglądzie:
    > http://www.ruukkidachy.pl/find_products/roof_safety_
    products/

    > Generalnie typowa blachodachowka (o wyglądzie dachówki) jest tańszym
    > rozwiązaniem na dach niż dachówka.
    > Nie wiem jednak jak wygląda to w przypadku blachy o wyglądzie z linku wyżej.
    > Jest to niezbyt często spotykane pokrycie dachowe ale bardzo mi się podoba
    > ponieważ pasuje do nowoczesnych stylizacji elewacji jakie lubie.
    > Pasuje nawet bardziej niż dachówka, stąd moje zainteresowanie nią.
    >
    > Orientujecie się jak to wygląda cenowo? Zaoszczędzę czy wręcz przeciwnie.

    Blacha "na stojący rąbek". Nam też pasują i ostatnio szukałem informacji w
    sieci o takowych. To, co podałeś to Ruukki Classic:
    http://www.ruukkidachy.pl/find_products/classic/
    Ceny -
    http://www.ruukki.home.pl/files/Cennik-2008-09-02_20
    09-12-04_16-10-36.pdf

    Podobną blachodachówkę ma też Prószyński:
    http://www.pruszynski.com.pl/panele_dachowe_na_rabek
    .php
    Ceny - http://www.pruszynski.com.pl/download.php?file=9fc57
    2b7f664.pdf

    Ktoś ma doświadczenia z takimi pokryciami, może coś powiedzieć o jakości,
    trwałości i wyglądzie wspomnianych produktów w różnych powłokach (połysk,
    mat, pural)?

    --
    ŁC
    Według Biblii kobieta to ostatnie, co stworzył Bóg. Zrobił to wieczorem w