    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: boimy sie prac w pralce ;)
    Date: Mon, 27 Dec 2010 16:10:31 +0100

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:b36f1a97-fdad-4a12-ac31-f55583248a19@f2
    g2000vby.googlegroups.com...

    > Za malo info. Podstawa to zalac ja woda i sprawdzic czy wyplynie na
    > powierzchnie jakis syf.

    tego nie robilem, ale to raczej nic nie da, brudzi nie przy kazdym praniu i
    tylko doslownie jedna dwie rzeczy z calego prania

    > Dodatkowo warto sprawdzic czy ubrania nie wciskaja sie w jakas szpare
    > bo moze wtedy w tym miejscu sa bardziej wyblakle.

    nie, to nie sa wyblakle plamy, to jest ewidenta plama od czego, tak jakby
    pecyna czegos dostala sie w ubranie, w dotaktu plama czesto w kilku
    miejscach na tej samej rzeczy

    > No i sprawdzic dozownik proszku, moze sie okazac ze proszek od czasu
    > do czasu zbiera sie w jednym miejscu i powoduje blakniecie materialu.

    dozownik wielokronie myty "pod cisnieniem" co prawda takim jakie sie da
    uzyskac z domowego kranu i prysznica ze zminnymi strumieniami, ale zawsze,
    dodatkowo dozownik traktowany rozmaita chemia o ktorej wspominalem, wiec
    cokolwiek w nim bylo, powinno ulec degradacji

    > Za malo informacji. Przynajmniej dla mnie.

    jesli chodiz o wyglad bebna, to taki jak w sklepie, sliczny blyszczacy,
    pralka ladowana od gory, takze na uszczelce zwykle ciemne plamy, ale one tez
    niejednokrotnie przemyte rozmaita chemia

    do glowy przychodza mi dwie rzeczy, grzyb/plen czy co to tam jest, co sie
    tworzy w takich wilgotnych miejscach, gdzie czesto stoi woda i ma problem z
    wyschnieciem, ale dozownik wymyty, wiet to raczej nie on i nie mam koncepcji
    gdzie by to sie moglo jeszcze zbierac i jak sie ewentualnie do tego dobrac

    druga jakis smar z pralki, ale tu tez nie wiem skad, z ktorego miejsca w
    pralce i w jakis posob mialby sie dostac do srodka do prania