eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie › Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.
    edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: brak reakcji na zgloszenie naprawy gw. w Castoramie
    Date: Fri, 13 Aug 2010 11:29:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i4339k$sgm$1@news.onet.pl>
    References: <4c641420$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 223-mo6-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1281691764 29206 85.222.96.223 (13 Aug 2010 09:29:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Aug 2010 09:29:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4c641420$0$20990$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18197
    X-Antivirus: avast! (VPS 100812-1, 2010-08-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:401307
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c641420$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Kupilem klimatyzacje w Cast. i popsula sie, zle dmucha
    > Poszedlem do Castoramy z gw. i FV zakupu, gwarancja jest fimry xxx , kotra
    > dostarcza klime dla Castoramy i napisane jest w niej , ze usterke usuną w
    > ciagu 14 dni od daty wplyniecia do nich reklamacji, nie wiem tylko ile dni
    > ma castorama na to, ale sadze, ze tez 14 lub 30 , nie wiem gdzie to
    > szukac..
    >
    > Olali mnie totalnie, dostalem tylko maila( po tym jak im zanioslem
    > papiery) , ze reklamacje przyjęto. potem dzownil do mnie ktos z firmy
    > serwisujacej te klimatyzatory i zapytal o uprawnienia osoby montujacej i
    > to wszytsko , powiedzieli, ze beda w kontakcie. Kontaktu zero , minelo 20
    > dni
    >
    > Chce, aby mi zwrócili pieniadze. Klime zakladala mi osoba ze wszytskim
    > uprawnieniami, mam podbite wszystko
    >
    > Poradzcie jak to zrobic, nie chce naprawy , chce zwrot pieniędzy.

    Gwarancji udziela producent, a nie sklep. Trzeba było zwrócić się do
    gwaranta. A warunki gwarancji są okreslone przez gwaranta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1