eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak rekacji Castoramy na złoszoną usterkęRe: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
  • Data: 2011-03-12 15:03:48
    Temat: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
    > co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
    > chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
    > jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
    > cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
    > swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !
    >
    > Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?

    Jeżeli kupowałeś jako klient indywidualny (nie firma) to sprzedawca ma
    obowiązek ustawowy 14 dni roboczych, aby ustosunkować się do Twoich
    roszczeń.
    Jeżeli ten okres minął, a sprzedawca sie nie wypowiedział lub nie podjął
    żadnych kroków w celu usunięcia niezgodności to równoznaczne jest to z
    uznaniem Twoich roszczeń za zasadne, a Ty masz teraz prawo odstąpić od
    umowy, motywując że stanowi to dla Ciebie zbyt dużą niedogodność.
    Ponadto masz prawo zażądać zwrotu wszelkich kosztów, które poniosłeś w
    związku z zakupem i uruchomieniem o ile jesteś w stanie udowodnić, że takie
    koszty poniosłeś. Te koszty to: koszty transportu, koszty instalacji, koszty
    uruchomienia (serwis - tzw. uruchomienie zerowe).
    Tylko, że jest jeszcze jedno "ale".
    W karcie gwarancyjnej, umowie kupna lub instrukcji obsługi może być zapis,
    że urządzenie musi zamontować osoba posiadające odpowiednie uprawnienia
    i/lub posiadająca autoryzację producenta. Jeżeli nie dopełniłes takich
    wymagań to sprzedawca może w ogóle odmówić Ci świadczeń, zasłaniając się
    tym, że urządzenie zostało niewłaściwie zamontowane i użytkowane. Osoba,
    która dokonywała montażu oraz osoba, która dokonywała pierwszego
    uruchomienia powinna się była wpisać do karty gwarancyjnej i postawić
    pieczątkę z informacją o posiadanych uprawnieniach i autoryzacjach. Sprawdź
    czy są gdzieś takie zapisy i czy masz wpisy uprawnionych osób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1