eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniebrak rekacji Castoramy na złoszoną usterkęRe: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Alexy" <a...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: brak rekacji Castoramy na złoszoną usterkę
    Date: Sat, 12 Mar 2011 16:03:48 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <ilg20o$8h5$1@news.onet.pl>
    References: <4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-1-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299942232 8741 89.72.1.9 (12 Mar 2011 15:03:52 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Mar 2011 15:03:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:421395
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LUKAS" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d7b7585$0$2440$65785112@news.neostrada.pl...

    > Najchętniej oddałbym im to i zarządał zwrotu gotówki bo takie urzadzenie
    > co dziala zle od pol roku to nawet po naprawie moze dalej sie pusc, nie
    > chce tego już. Tylko czy mogę.., ale po takim czasie to oni powinni mi
    > jeszcze to zdemontowac i po nogach całować w ramach przeprosin. No do
    > cholery pol roku czekam na reakcje serwisu, to chyba w zadnym Panstwie na
    > swiecie tak nie ma, a do tego jeszcze w tak duzej firmie jak Castorama !
    >
    > Moze ktos z Was mial podobny problem. Jak to ugryść ?

    Jeżeli kupowałeś jako klient indywidualny (nie firma) to sprzedawca ma
    obowiązek ustawowy 14 dni roboczych, aby ustosunkować się do Twoich
    roszczeń.
    Jeżeli ten okres minął, a sprzedawca sie nie wypowiedział lub nie podjął
    żadnych kroków w celu usunięcia niezgodności to równoznaczne jest to z
    uznaniem Twoich roszczeń za zasadne, a Ty masz teraz prawo odstąpić od
    umowy, motywując że stanowi to dla Ciebie zbyt dużą niedogodność.
    Ponadto masz prawo zażądać zwrotu wszelkich kosztów, które poniosłeś w
    związku z zakupem i uruchomieniem o ile jesteś w stanie udowodnić, że takie
    koszty poniosłeś. Te koszty to: koszty transportu, koszty instalacji, koszty
    uruchomienia (serwis - tzw. uruchomienie zerowe).
    Tylko, że jest jeszcze jedno "ale".
    W karcie gwarancyjnej, umowie kupna lub instrukcji obsługi może być zapis,
    że urządzenie musi zamontować osoba posiadające odpowiednie uprawnienia
    i/lub posiadająca autoryzację producenta. Jeżeli nie dopełniłes takich
    wymagań to sprzedawca może w ogóle odmówić Ci świadczeń, zasłaniając się
    tym, że urządzenie zostało niewłaściwie zamontowane i użytkowane. Osoba,
    która dokonywała montażu oraz osoba, która dokonywała pierwszego
    uruchomienia powinna się była wpisać do karty gwarancyjnej i postawić
    pieczątkę z informacją o posiadanych uprawnieniach i autoryzacjach. Sprawdź
    czy są gdzieś takie zapisy i czy masz wpisy uprawnionych osób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1