  • Data: 2017-04-15 21:25:17
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 15 kwietnia 2017 19:29:49 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > wystarczy podejść od zewnątrz z dobrymi kleszczami, położyć się pod
    > bramę, podnieść skobel i rozewrzeć, otworzyć obydwa skrzydła na raz ( z
    > dalej zamkniętym zamkiem)
    > Szukam natchnienia, prostego sposobu, aby uniemożliwić takie działanie.
    > blokowanie samego skobla wydaje mi się pracochłonne i łatwe do pokonania
    > brzeszczotem. skobel ma ok 15mm, wiec to jest 30 sekund piłowania.

    Złe człowieki leniwe są jak ja np. Po kiego miałbym coś piłować- wierzchem bym
    przelazł.
    > Czy macie coś takiego "opanowane"? mam kątówkę, spawarkę i dwie ręce
    Złe człowieki aby zdobyć kątówkę, spawarkę i dwie ręce ciąć skobla nie będą
    A tak na poważnie:
    Kogutek radzi kłódke, ja radzę dłuższą i ciasną zasuwę taką że jakby ze człowieki na
    tyle głupie były żeby skobel ciąć to nawet jak przetną to długa i odpowiednio sztywna
    zasuwa nie pozwoli bramy otworzyć