  • Data: 2009-03-01 09:48:10
    Temat: Re: brama wjazdowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:godimo$9g7$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To zlaezy od doległości brama - skrajnia jedni. Na przykład ja mam w domu
    > babci bramę 2,5m ale 3m od skraju jezdni a płot "ze skosem" i wjechała
    > nawet 25t "wanna". Wujek ma 4m bramę równo ze skrajem 3m drogi i nawet
    > osobówką trzeba wjeżdżać "na trzy".

    Brama będzie od skraju drogi ok 1metra. Droga ma 5metrów jest to moja
    prywatna droga więc prawie nikt więcej tam nie jeżdzi i mogę sobie wjeżdzać
    z lewego pasa. Zaraz idę na zewnatrz wbijam paliki symulujące bramę, odpalam
    auto i robię testy. Więc szerokość bramy przesuwnej sobie przetestuję( a
    pasowało by mi najlepiej 3metry). Gorzej z drugą bramą z wjazdem na
    podwórko. Używana będzie pewnie kilka razy do roku ale będzie i powinny mieć
    możiwość wjazdu sam. ciężarowe. Tam idealnie by było aby wystarczyło
    3,5metra- ciężarówki jeszcze sie nie dorobiłem to trudno przetestować. Brama
    równiez 90cm od skraju drogi, droga ok 5metrów szerokości.

    Kris