  • Data: 2009-10-30 03:56:04
    Temat: Re: budowa domu - rozmowa z architektem
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 20 dosc sporo. Powiedz jeszcze z ciekawosci ile poszlo na podloge
    > i na fundament? Chodzi mi o grubosc styro?

    Podloga 5+3 i ponizej piwnica (w piwnicy nic na podloge)
    SCiana fund: 5cm XPS

    > Dach bedzie mial powierzchnie okolo 180m2-190m2 plus garaz, nie pamietam
    > dokladnie
    > musze sprawdzic ale okolo 20-30m

    U mnie roznica blacha vs dachowka brass betonowa byla bardzo mala. Moze
    liczylem lepsza blache, moze betonowe byly wtedy tansze. W kazdym razie
    calosciowa roznica napewno nie przekraczala 25% za material na pokrycie. Ale
    np nie mialem zadnych kominkow wentylacyjnych (went mechaniczna), rury
    kanalizacji sa wypuszczone tylo na stryc gospodarczy i tam zamontowany
    napowietrzacz (czyli nie ponad dach) plus cena dachowki byla z hurtowni
    wyspecjalizowanej w Brass i po ostrych negocjacjach.

    Pozdr

    Kane