  • Data: 2013-04-17 12:10:20
    Temat: Re: budowa etapami - garaż na potem
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-17 11:55, Albercik pisze:
    > Samochód kilka lat pod chmurką postoi, może mu wiatę albo blaszaka
    > postawię, bez dodatkowego pomieszczenia jakąś tam chwilę wytrzymam.

    Ja to w ogóle zbudowałem bez garażu. Uznałem, że jest mi zbędny. Bedę
    stawiał wiatę.
    Mieszkam na granicy niemieckiej i jestem w niemczech bardzo często. U
    nich standard to wiata właśnie. Mało jest domów z murowanymi garażami.
    I wg mnie to ma sens. Garaże w bryłach to ogromne mostki i kupa kasy
    utopiona w pokój dla auta.
    Pomijam przypadki gdy ktoś bez dłubania w garażu nie może żyć ;-)

    > Zmienił mi się koncept finansowania i chcemy bez kredytu.. Czasy takie
    > że wiązać się na dziesiątki lat to ryzyko. Plan jest taki żeby
    > przeprowadzić się bez kredytu, później życie pokaże co dalej.

    Robiłem identycznie. Też się bałem brać bo czasy dziś takie, że wszystko
    pada... Kredyt mam na ziemie tylko ale nie są to duże sumy i zostało
    jeszcze 14 lat tylko! ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info