    From: zitixx <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: budynek gospodarczy a odległość od sąsiada
    Date: Fri, 19 Mar 2010 07:26:10 -0700 (PDT)

    wiadomościnews:hnrh30$27d$1@news.interia.pl...

    > zadna zgoda zadnego sasiada nie jest potrzebna
    > na zaden budynek, budowle czy co by to nie bylo...
    > i to juz od paru lat...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Andrzejwww.hana.com.pl

    Masz rację, zgoda nie jest potrzebna, ale starostwo wysyła do sąsiada/
    ów pismo z informacją o planowanej budowie i informacją o możliwości
    wniesienia sprzeciwu. Tak robią u mnie.

    Wiaty na auto nie można postawić, nawet jak sie sasiad zgodzi, bo
    miejsca parkingowe muszą być oddalone od granicy na odpowiednią
    odległość.

    Pzdry,
    mw