  • Data: 2010-02-23 13:12:05
    Temat: Re: butle gazowe 11kg - dymają nas bez wazeliny ?
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mialem na mysli wlewanie do zwyklej butli 11kg wody a potem uzupelnienie tego
    > lpg do pelna

    Witam
    I pewnie masz rację, to chory kraj i w większości zachłanność na zysk za wszelką
    cenę.
    Zauważam że takie cechy jak uczciwość i zasady moralne są zjawiskiem
    zanikającym.
    Przykład, jedna z sieci komórkowych ( pomarańcz) nagminnie dopisywała połączenia
    których abonent nie wykonał, w porach bardzo różnych.
    Poślizgnęli się dopisując połączenia w godz 4- 5 rano, gdzie nie trafili na
    imprezującego małolata tylko stateczną panią w średnim wieku i sprawa się rypła.
    Przykłady oszustw każdy z nas mógłby przytaczać w nieskończoność, ale to niczego
    nie zmieni.
    Uważam że potrzeba duuuuzo czasu, kilku pokoleń by zaszły zmiany w mentalności
    ludzi.
    Ale czego wymagać od zwykłych ludzi, skoro po włączeniu TV słychać co chwila o
    aferach, przekrętach.
    Jestem za rozstrzygnieciami z "afery mięsnej" z dawnych czasów by dla przykładu
    w sposób pokazowy starcić kilku przodujących złodziei.
    Powtarzam , to chory kraj stojący złodziejstwem.

    Pozdrawiam
    Jarek