  • Data: 2017-02-09 21:54:55
    Temat: Re: cegla na drewnie
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podloga jest drewniana, standardowa, sosnowa pociagnieta lakierem
    > bezbarwnym, pod tym legary na gruncie.
    Bo zapomniałem.A kto Cię namówił na takę podłogę w kuchni?
    Nie, żebym miał coś przeciw.Broń Boże!
    Nie wiem jak długo ją masz.Nie wiem, jak często używasz kuchni:)
    Ale sosna zbyt twarda nie jest i rozważ, czy choćby ten kąt między kuchnią
    a szafkami jakoś dodatkowo utwardzić.
    Ale: widuję kuchnie , w których sosnowe podłogi mają jeszcze od wojny.
    Tej ostatniej,z Niemcami.
    I wcale nie są złe.Po prostu właściciele mają wywalone , co inni myślą.
    To moja podłoga, a do oglądania jest telewizor!