    Date: Fri, 21 Aug 2015 14:45:57 +0200
    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: cena mieszkania

    > Raczej nie spodziewaj się odpowiedzi bo to grupa tych co uważają że mieszkanie we
    wlasnym domu prawie nic nie kosztuje. Odpowiedź na Twoje pytanie jest dla nich bardzo
    niekorzystna bo obala jakiś mit. Oni uważają że czynsz za kawalerkę to nie 150
    złotych z ogrzewaniem a 1500 + oplaty.

    To, że Tobie się tanio udało, bo Twój kamienicznik, to filantrop, nie
    wpływa niestety na ceny reszty wynajmowanych mieszkań.

    Nawet w Twojej Łodzi nie mogę znaleźć nic do 350zł za miesiąc.
    http://otodom.pl/wynajem/mieszkanie/lodz/?search[fil
    ter_float_price%3Ato]=350&search[description]=1&sear
    ch[dist]=0
    Znalazłem za to AŻ dwie oferty na mieszkania w okolicach 30m2 w cenie
    wynajmu 400zł/miesiąc. Ale to tylko opłata za wynajem, dochodzą do tego
    dodatkowe koszty czynszu, i robi się nagle 600-700zł miesięcznie.
    I tak to wygląda praktycznie w całej Polsce, dlatego wszyscy tu piszą,
    że to będzie 1500 a nie 150zł za miesiąc.

    Mieszkałem w wynajmowanym mieszkaniu, potem we własnościowym, oba po
    około 60m2 powierzchni. Teraz mieszkam w domu o ponad dwukrotnej
    powierzchni i czy w to wierzysz czy nie, to utrzymanie domu kosztuje
    mnie mniej niż tych mieszkań.