  • Data: 2012-01-23 14:24:39
    Temat: Re: ceny gazu
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jfjpov$5hh$1@inews.gazeta.pl...

    >hehe, za 3 to ja mam zamiar kondensacyjny kupić :-) No dobra pare stówek
    >więcej - co sądzicie o tym
    >http://allegro.pl/kociol-kondensacyjny-1-fun-termet
    -ecocondens-25-i2024914224.html

    No ale nie porównuj. Ja wtedy co mój kupowałem to najtańsze kondensaty po
    5,5tys stały w sklepach.

    >A pomiary 1wire? Zobacz tu moze ci cos podpasuje.

    Nie... to są starsze już modele Multicall II oraz Multicall III. Do nich
    potrzebne są najzwyklejsze przepływomierze z wyjściem impulsowym typu złącze
    kolektor emiter np. transoptora lub mechaniczne złącze kontaktronu. W sumie
    przeróbka jakiegokolwiek wodomierza z ciepłej wody to sprawa przyklejenia
    malutkiego magnesu na kółeczku, tego od wskazań decymetrów i obok
    umieszczeniu miniaturowego kontraktrona.

    Marek