  • Data: 2024-05-19 16:31:28
    Temat: Re: ceny nieruchomości
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Kogutka już tu nie ma (nie poradził sobie biedaczysko z przestawieniem
    > na inny serwer nntp) - ale pytanie aktualne :-) : - czy mamy maksimum,
    > czy jest jeszcze przestrzeń na wzrosty?
    > Jak myślicie, sprzedać, czy jeszcze urośnie kilka/kilkanaście procent?

    Urośnie, tak samo jak inflacja, pensja minimalna, kostka masła czy litr
    benzyny. Tylko co to zmienia?
    Musisz to sprzedawaj, nie musisz, to nie sprzedawaj, kilka procent w tą
    czy w tamtą to nie jest jakiś wielki majątek.
    W/g mnie ceny mieszkań są obecnie mocno przewartościowane, kwestią czasu
    jest jak to wszystko jebnie. A kiedy to nastąpi, to nie wie nikt.