    From: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: cienki sczypiorek
    Date: Tue, 16 Aug 2011 23:22:40 +0200

    Uzytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:4e47d357$0$6542$9b4e6d93@newsspool4.arcor-onlin
    e.net...
    > Zasialem nasiona szypiorku do skrzynki.Dlaczego wyrasta tylko taki cienki
    > szczypiorek?

    Coraz ciekawsze obyczaje nastaja na tej grupie. Czlowiek pyta dlaczego mu
    rosnie cienki szczypiorek, bo chyba nie wie i co otrzymuje ....
    Inteligentne odpowiedzi?

    Mam podobny problem. Rosnie mi szczypiorek w ziemi, w ogrodzie - i na
    wiosne jest normalny tzn. o srednicy pedów 2-3 mm. Po scieciu rosnie taki
    sam cieniutki ok 1mm srednicy jak kol. Michalowi.
    Tez nie mam pojecia dlaczego. Moze ma za duzo swiatla? Albo za malo nawozów?
    Na pewno nie ma za malo wody, zwlaszcza w tym roku.
    Mozna by sadzic, ze na takiej grupie jest ktos z wyksztalceniem ogrodniczym,
    sadowniczym, rolniczym, albo duzym doswiadczeniem ogrodniczym i zechce
    podzielic sie swoja wiedza. Ale czy na pewno?

    Antoni Broniak