    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Fri, 25 Oct 2013 07:37:32 +0200

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l4bv7b$bsp$1@usenet.news.interia.pl...

    > A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary
    > w reklamodawcach?
    > W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie
    > to reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala? Dawniej net byl fajny.
    > Ludzie robili cos z pasja, a teraz tylko dla interesu. Radio sie
    > wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac reklamy o
    > tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc. W necie pierwsze co
    > sie robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda. Juz i filmy robi sie
> [...]

    Mam dokłądnie te same idczucia i do tego zastanawiam się po jaką cholerę
    wydałem prawie 6tys. zł za telewizor, skoro tylko mnie on wkur... :)
    W necie szkoda nawet wchodzić na jakiekolwiek strony, bo tylko reklamy.
    Nawet na grupach dyskusyjnych co trochę jakiś pajac próbuje podnosić
    swoją lokatę "w wyścigu szczurów" w firmie.
    Jeszcze trochę, a dojdzie do tego, że zwroty "dzień dobry" i "cześć"
    zostaną zastąpione zwrotami "kup pan".
    Najgorsze jest to, że reklamy nafaszerowane są kłamstwem i fikcją, które
    dzieciaki uznają za prawdę.