  • Data: 2013-10-25 10:13:50
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:l4bv7b$bsp$...@u...news.interia.pl...

    > A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary w
    > reklamodawcach?

    Dopóki działa (a działa) to ciągną ten wózek. Jak ludzie przestaną kupować
    pod wpływem reklam a zaczną myśleć to reklamy znikną, bo nikt nie będzie
    płacił za coś co nie przynosi zysków. Niestety obawiam się że to nigdy nie
    nastąpi.

    > W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle strona w necie to
    > reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala?

    Na tych którzy tego radia słuchają i tę telewizji oglądają. Gdyby nie
    działało to nikt by za to nie płacił. Obecnie metody badania skuteczności
    reklamy są dosyć dokładne więc firmy doskonale wiedzą czy i która reklama
    zadziałała w którym medium.

    > Dawniej net byl fajny. Ludzie robili cos z pasja, a teraz tylko dla
    > interesu.

    Dalej jest fajny - trzeba tylko oglądać odpowiednie strony a nie jak leci po
    kolei.

    > Radio sie wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac
    > reklamy o tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc.

    Tego nie rozumiem? Po co komu obecnie telewizor? Wiadomości szybciej są w
    sieci i można od razu je zweryfikować ze źródłem. Filmy też można przez sieć
    wypożyczać i to takie jakie się chce, bez reklam i w lepszej jakości.

    > W necie pierwsze co się robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda.

    Prawda. Choć mam kilka stron dodanych do wyjątków AdBlocka by dać szansę
    twórcom-hobbystom na jakiś grosik.

    > Juz i filmy robi sie tylko poto zeby cos zareklamowac.

    Na szczęście nie trzeba ich oglądać.

    > Chyba juz nic nie bedzie normalnie.

    Ciągle jest normalnie! Ciągle poza mediami i internetem jest normalny świat
    mnożna pójść z dziećmi w góry, albo z kolegami na piwo, można poczytać
    książkę, albo pojeździć na rowerze. To co naprawdę istotnie nie zmieniało
    się.

    Pozdrawiam
    Ergie