  • Data: 2013-10-25 09:03:13
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 października 2013 22:16:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > A ja sie zastanawiam jak duzo jeszcze tego gowna wszedzie i ile wiary w
    > reklamodawcach? W radio polowa programu to reklama, w TV podobnie. Byle >strona w
    necie to reklama. Kuzwa na kogo to jeszcze dziala? Dawniej net byl >fajny. Ludzie
    robili cos z pasja, a teraz tylko dla interesu. Radio sie
    >wylacza, telewizor przelacza, choc naumieli sie juz emitowac reklamy o
    >tych samym porach, zeby nie bylo na co przelaczyc. W necie pierwsze co
    >sie robi to zamyka reklamy, bo wiadomo, ze beda. Juz i filmy robi sie
    >tylko poto zeby cos zareklamowac.

    Nic tylko się z Tobą zgodzić.
    Gdzies tam pisałeś że radio z auta wywaliłeś- ja kilka tygodni temu kupiłem radio cdo
    auta.
    Kupowałem na Allegro, radio dotarło jest ok.
    Jakiś tydzień po zakupie dostaje z allegro maila "jeszcze gorące oferty" czy coś w
    tym stylu z kilkunastoma modelami radioodtwarzaczy samochodowych.
    Meil jak meil mi nie przeszkadzał ale tak sie zastanawiam co za geniusz wymyślił
    żeby proponować zakup radia osobie która juz radio kupiła.
    Kurcze, radio już mam i gdybym dostał oferty na głośniki, anteny czy coś w tym stylu
    to bym zrozumiał.
    A tu wychodzi że jak kupie telewizor to mi zaproponują zakup kolejnych- tylko po co
    mi drugi tv jak właśnie jeden kupiłem;)