  • Data: 2013-10-25 16:42:25
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:l4dohe$3tv$...@u...news.interia.pl...

    > Nie mam pojecia jak to moze jeszcze dzialac skoro tyle tego wszedzie. Jak
    > widze reklamy to albo przelaczam, albo wychodze, albo wylaczam. Jak widze
    > znajomi tez tak robia. Po prostu nie patrzenie w reklamy zaczyna dzialac
    > odruchowo.

    No ale oprócz Ciebie i mnie są jeszcze miliony statystycznych tzw. "gospodyń
    domowych". Wystarczy poszukać danych o sprzedaży takich firm jak telezakupy
    Mango by wiedzieć że rekalamy działają.

    > No wez na youtubie cos obejzyj bez reklamy np.

    Po co miałbym tam wchodzić? Filmy są w wypożyczalniach, teledyski bez reklam
    na stronach zespołów. A "śmieszne" filmiki już mnie nie bawią.
    Owszem czasem ktoś podrzuci jakiegoś linka, ale to są sporadyczne przypadki
    a najczęściej AdBlock radzi sobie z reklamami przed filmem. A jak sobie nie
    radzi to mam czarny ekran bez reklam i filmu.

    > Chyba nie powiesz mi, ze ogladasz je na monitorze?

    Krótkie produkcje oglądane do kolacji jak np. Simpsonowie jak najbardziej na
    monitorze. Z tym że mam monitor dla grafików i dobrymi kolorami, przejściami
    tonalnymi itd znacznie lepszy od większości telewizorów. A filmy to
    najczęściej na rzutniku.

    > Poza tym wiadomosci lepiej oglada sie w telewizorni. Nie musisz skupiac
    > sie na czytaniu pijac kawe, czy rozmawiajac wylapujac przy okazji tylko to
    > co Cie interesuje.

    Może jak kiedyś powstanie jakiś kanał który potrafi zapełnić wiadomościami
    30 minut to przerzucę się na oglądanie. Jak na razie to wygląda tak, że jest
    kilka wiadomości, kilka tzw. faktów medialnych i sporo propagandy z jednej
    lub drugiej opcji politycznej.

    > Tak, tylko zgadnij ktore to

    Po co? Nie rozumiem? Gdy pojawia się jakiś nowy serial to go olewam tak samo
    jak inne. Po co miałbym w ogóle próbować go oglądać skoro poprzednie były
    denne? Dopiero jak mi ktoś poleca zobacz sobie taki a taki serial to wtedy
    daję mu szansę.

    > i dlaczego w publicznej TV jak piaty stadion sponsorowany przez browar?

    Nie wiem. Nie ma to dla mnie znaczenia.

    > Ale ja nie o tym.

    W Krakowie na sukiennicach są specjalnie zostawione na ścianie namalowane
    dwie stare reklamy które mają już blisko 100. Reklamy wokół nas były
    praktycznie od zawsze. Co gorsza kiedyś dopuszczalne były np. reklamy
    podprogowe przy których te współczesne są naprawdę mało nachalne.

    Pozdrawiam
    Ergie