    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ciep?o systemowe
    Date: Mon, 28 Oct 2013 11:22:56 +0100
    <526a038b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl> <l4d5qq$252$1@dont-email.me>
    <526b6367$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <l4irhr$ng5$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <l4jed2$ghq$1@news.task.gda.pl>
    <8...@g...com>
    <l4jslq$q2s$2@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <l4jts3$sln$1@usenet.news.interia.pl> <l4k1nn$oqk$4@dont-email.me>
    <l4l6cb$e67$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>
    <l4lbgk$pdg$1@usenet.news.interia.pl>
    <b...@g...com>

    W dniu 2013-10-28 11:10, Kris pisze:
> [...]
    ze nic przy okazji nie przyszlo?
    > Takie czasy że nawet ściągnięcie najprostszej aplikacji nie jest łatwe.
    > Kiedyś wchodziłem na dobreprogramy.pl czy podobną strone, pobierałem program,
    instalowałem(pamiętając o odchaczaniu różnych dodatków. teraz aby pobrac najprostszy
    progrma to kieuje do pobierania "menadżera pobierania" czy podobnego gówna i jak
    jests mało czujny to juz jakieś dodatkowe gówna się instaluja a w ostatniej
    kolejności poszukiwana aplikacja.

    Dokladnie tak jest. To sie robi tak upierdliwie zalosne, ze az sie nie
    chce po malu z neta korzystac. Jak kiedys mialem milion programow z
    roznych dziedzin do pouczenia sie i takich tam, tak teraz mam na kompie
    wylacznie to czego potrzebuje. Zero zabaw. Dzieciakom na moim kompie nie
    daje grac on line bo nigdy nic nie wiadomo. Kiedys do przechowywania
    min. programow braklo miejsca na dysku, a teraz mam 500GB magnetycznego,
    iles tam ssd i zastanawiam sie po ki chumito.
    Ten internet czuje, ze jak tak dalej pojdzie to wykonczy sie sam. Po
    prostu nie bedzie sie dalo z tego korzystac. Zostana jakies tematyczne
    kanaly i inne uslugi poza www. Historia zatoczy kolo i powroci swietnosc
    usenetu, ftp itp.

    Pozdro.. TK