  • Data: 2013-10-29 10:19:08
    Temat: Re: ciep?o systemowe
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-29 09:16, Ergie pisze:

    > IMO Przesadzasz. Jest inaczej ale niekoniecznie gorzej.

    Jest gorzej. Jak masz kilka katalogow ze zdjeciami, czy zdjecia na
    pulpicie bo cos tam. Po staremu klikasz jedno zdjecie i mozesz
    strzalkami przewijac kolejne, a teraz? Chcesz kolejne zdjecie to kliknij
    sobie kolejne. Bez sensu i prawde mowiac bez dodatkowych programow ani rusz.
    Oczywiscie wiem, ze mozna sobie dodac do galerii, ale ja nie potrzebuje
    pokazu slajdow tylko chce wybrac zdjecia. Z muza jest identycznie, z
    filmami to samo.

    Pozdro.. TK