  • Data: 2013-10-29 00:45:33
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 22:38:38 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > Jedno i drugie. Brak sterowników do preferowanego przeze mnie systemu XP

    Czemu uzywasz takiej staroci jak XP? win7 dziala szybciej i zuzywa mniej
    zasobow (potwierdza to moj 6-cio letni laptop na ktorym win7 smiga jak
    rakieta). Przy czym wizualnie nie rozni sie od XPka prawie wcale, do tych
    drobnych roznic w obsludze przyzwyczajasz sie w 30 min :)

    > Niemożliwość pozbycia się niektórych programów typu crapware, któe jak

    Jakich, konkretnie? Instalujesz golego win7 i nie masz zadnych crapware.
    A przy okazji masz odrazu wszystkie stery do wszystkich urzadzen (skoro
    to nienajnowszy sprzet).

    > się często okazuje jest nierozerwalne z hardware i systemem, z którym
    > komputer został dostarczony.

    Crapware z hardwarem? Jaki? Podaj konkret, bo jakies bajki opowiadasz :)

    > Oczywiście system można zmienić, ale odbywa się to często kosztem
    > ograniczenia wydajności spowodowanej brakiem możliwości uaktywnienia
    > niektórych funkcji chipsetów i koło się zamyka. Aby móc uaktywnić te

    Jakich funkcji, jakich chipsetow? Chyba jak na sile tego XPka instalujesz,
    czego kompletnie nie rozumiem :-) Jak wsadzisz do porshe silnik z trabanta
    to tez bedzie wolno jezdzil.

    > funkcje musisz zainstalować oprogramowanie, które same w sobie obciąża
    > wydajność tego komputera.

    Nic nie musisz instalowac.
    pozdr.

    --