  • Data: 2013-10-30 13:35:16
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:96443c43-6f7d-459f-a778-3e5f4d7258e3@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 30 października 2013 12:35:40 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    > A na 3D to masz czas... Pokretna logika :) Gry przynajmniej rozwijaja
    > refleks, a 3D tylko niszczy oczy i robi mielonke z mozgu :-)

    Tak, tak, są wyjątkowo rozwijające. Już miałem okazję tego doświadczyć
    jak bardzo są rozwijające wśród pracowników, którzy całymi dniami
    przesiadywali przed komputerem i gierkami, a powierzone im obowiązki
    służbowe same się wykonywały.
    Ponadto lekarze także zachwalają dobroczynny wpływ wielogodzinnego
    siedzenia przed komputerem i grania w gierki.
    Dzięki długotrwałemu przebywaniu przed komputerem i graniu w gry
    poprawia się wzrok, poprawia się ruchomość układu kostnoszkieletowego,
    zwłaszcza kręgosłupa w odcinku szyjnym. Przeciwdziała bólom kręgosłupa i
    pleców, zwyrodnieniom nadgarstków i powstawania tzw. zespołu cieśni
    nadgarstka, zapobiega zawrotom głowy, przeciwdziała otyłości, gdyż takie
    siedzenie ogranicza apetyt zwłaszcza na chipsy, słone paluszki czy
    cukierki. Ponadto takie siedzenie przed komputerem jest zbawienne dla
    naszego serca, zapobiega zawałom, nadciśnieniu i udarom mózgu.
    Podobnie też zbawienne dla naszego zdrowia jest 3D w TV. Szkoda tylko,
    że używam go tak rzadko. Raz na dwa-trzy miesiące. Szkoda tylko, że 3D
    aż tak bardzo nie wciąga jak gierki, dzięki którym można zdrowieć i
    młodnieć.

    Zgodzisz się ze mną?