  • Data: 2013-10-30 19:22:02
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a033059a-4612-482c-9f53-4042ee40fd24@googlegrou
    ps.com...

    > Ale mala uwaga - w gry nie trzeba grac przez wiele godzin dziennie.

    Ale ludzie grają po wiele godzin. Potrafią tracić po kilkanaście godzin
    dziennie. Bardzo dobrze wiem jak gry potrafią być wciągające. Dawno,
    dawno temu, a dokładniej 20 lat temu dałem się wciągnąć w grę pt.
    Lemmings. W odróżnieniu od Twojej napier..nki, Lemmingi uczyły myślenia,
    strategii i kompromisu. "Tłukłem" w tę grę ponad miesiąc czasu po
    kilkanaście godzin dziennie, zarywając noce do 3.00-4.00 godziny, a na
    6.00 musiałem już być w pracy.

    Myślę, że nawet nasza partyjka, którą mi proponujesz nie zakończyłaby
    się po godzinie, a prawdopodobnie po kilku.

    > I caly Twoj monolog, budowanie akcji i napiecia.. w pizdu ;)

    Myślę, że masz zbyt mało doświadczenia i dlatego nie dostrzegasz złych
    stron.

    W odróżnieniu od gier, filmy 3D czasami nawet trudno obejrzeć do końca,
    bo oglądanie TV w okularach jest małokomfortowe, a sam obraz 3D mimo
    wszystko męczy. Tu oczywiście się zgodzę z każdym kto powie, że obecnie
    3D jest tylko i wyłącznie mało przydatnym bajerem, zwłaszcza dla kogoś,
    kto liczy każdą złotówkę i raczej służy tylko jako bajer, którym można
    się pochwalić przed znajomymi i rosdziną. Jednak fajnie jest od czasu do
    czasu coś obejrzeć w 3D.
    Skoro TV, który chcę mieć ma 3D to po co mam na siłę szukać innego
    modelu TV bez 3D dla samej ideologii, skoro mnie stać na ten TV i 5 stów
    w tę czy tamtą stronę nie sprawia mi różnicy?