    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    neostrada.pl> <526ec871$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526ed628$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <526fd826$0$2184$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <52700f91$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5270eee8$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5270fce1$0$2286$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <52714e26$0$2288$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <52715e9f$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: cieplo systemowe
    Date: Wed, 30 Oct 2013 22:32:14 +0100

    news:60033e00-1531-43a8-968b-8afa75fa494c@googlegrou
    ps.com...

    > Nadal nie napisales jaki model kupiles wiec nie jestem w stanie
    > stwierdzic
    > czy bzdurzysz, czy masz racje, wiec albo podaj model albo nie ciagnij
    > tematu bo tak nie da sie dyskutowac :)

    Po prostu nie jestem teraz pewien jakie on ma oznaczenie, a na
    telewizorze nie ma :)
    Musiałbym poszukać w instrukcji lub na dokumencie zakupu, które po
    proststu gdzieś wsadziłem w czeluści archiwum.
    Nie jestem teraz pewien modelu, ale jest to któyś z tych: KDL-46HX720
    lub KDL-46NX720
    Z resztą to są prawie te same modele. Różnią się tylko tym, że jeden z
    nich ma dodatkową pancerną szybę ochronną "Gorilla". Mój jest akurat bez
    tej szyby.
    Kupowany był 2 lata temu jako aktualny model na dany rok. Porównywany
    był wtedy także z aktualnymi wówczas na dany rok modelami innych firm.
    Oczywiście mogłem kupić za mniejsze pieniądze TV plazmowy, który zapewne
    posiadałby nieco lepszą jakość obrazu od telewizorów LED (większy
    kontrast, lepsze odświeżanie), ale w moim przypadku o TV LED zadecydował
    fakt, że u mnie w domu TV włączony jest przez cały dzień i cały wieczór,
    czy go ktoś ogląda czy też nie, włączonym być musi :), a ogląda się
    głównie wieczorem, kiedy nie ma problemów z kontrastem. Zatem głównym
    kryterium w moim przypadku była energooszczędność, a tu bezapelacyjnie
    króluje technologia LED. Sony wyjątkowo się postarało. Przy moich
    ustawieniach TV, pobiera ok. 50-70W mocy. Dla porównania podobnej
    wielkości TV plazmowy zżerał 180-200W.

    Jak odszukam jakiś dokument to napiszę dokładnie, który to z tych
    modeli.