  • Data: 2012-01-10 13:27:52
    Temat: Re: co bardziej wygłuszy- suporex czy regips i wełna
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:9f44b74c-77c2-45c4-854e-8cbe99f5f3d9@m4g2000vbc
    .googlegroups.com...

    >A co jest z nimi nie tak?

    Pył z płyt i gipsu a już kontakt z wełną mineralną przez dłuższy okres czasu
    pozostawia ślady w organiźmie.
    Przyplątała się alergia, problemy ze spojówkami i mimo że nie jestem
    chuderlakiem problemy z kręgosłupem. Kiedyś bez problemu dźwigałem na
    siłowni, teraz jak stawiałem kominek to wkład ważący 90kg jak obsadzałem to
    na drugi dzień czułem tak jakby mi w plecach się coś kruszyło. Od szpachli
    mam tak zniszczone stawy palców że mam poważne problemy z pisaniem na
    klawiaturze. Dawniej nauczyłem się pisać bez patrzenia na klawiaturę. Teraz
    walę mnóstwo błędow na klawiaturze i już nie potrafię pisać tak jak dawniej
    bo tak mam zgrabiałe palce. Jak widzisz robota niby czysta i przyjemna ale
    na dłuższy czas straszne pozostawia ślady. Po powrocie do normalności czyli
    do elektroniki i okazyjnego pisania programów widać co ta praca pozostawiła
    po sobie, jakie ślady na ciele.
    No i potwornie nudna a to pozostawia ślady na duszy. Da się na tym zarobić
    niezłe pieniądze, to fakt, ale nie w Polsce. Dlatego miałem firmę za
    granicą. Po powrocie do Polski dałem się namówić zrobić jeszcze parę rzeczy
    samodzielnie ale jak mi zginęły narzędzia, powiedziałem dosyć.

    Marek