    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co byscie zmienili
    Date: Mon, 03 Mar 2014 21:04:00 +0100

    On 2014-03-03 20:31, Marcin Ł wrote:
    > Co byscie zmienili w perspektywie czasu co mialo byc super a okazalo sie
    > porazka?

    Bym:

    a) nie myślał o kominku z płaszczem. Cały czas musze uważać żeby go nie
    przegrzać. Już raz musiałem ewakuować palący się brykiet bo miałbym
    czajnik z gwizdkiem (nowy brykiet rozpadał się na trociny i palił kilka
    razy szybciej).

    b) zrobił sam hydraulikę, obecnie wylądowałem z sytuacja gdzie nie
    sposób odciąć niektórych punktów inaczej niż centralnie.

    c) zrobił dodatkowe zasilanie 12V w każdym miejscu gdzie mam oświetlenie
    na suficie.

    d) bym zrobił dodatkowa niezależną instalację 230V (na szczęscie mam w
    większości punktów drugi obwód - w celu centralnego obcięcia zasilania
    jak mnie nie ma w domu).

    e) nie wierzył w bzdury o czujkach ruchu które nie widza zwierząt.

    f) położył wszedzie podłogowe *i* kaloryfery.

    g) nie pakował się w rekuperator z powodu znikomych zysków za 30 lat jak
    się zwróci, zamiast tego palić najtańszym paliwem (węglem).

    h) powiększył o minium 0.5 metra szerokośc garażu, nawet kosztem kilku
    tyś zł za dodatkowy projekt.

    i) zmniejszył wysokośc pomieszczeń na poddaszu aby zyskać więcej
    przestrzeni na strychu.