  • Data: 2014-03-04 16:54:51
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-04 07:35, Myjk wrote:
    > W jakim celu?

    Sterowania tymże.

    > W jakim celu?

    Oszczędzania (wypinając zbedne zasilanie w nocy i jak mnie nie ma) oraz
    UPSa. Lubie jak mam róznice potencjałów kiedy mi potrzebna.

    > W jakim celu?

    a) oszczedzania podlogowym
    b) błyskawicznego dogrzania jak jest to niezbędne (dzieci).

    > Węgiel w domu to ZŁO!

    Może. Ale działa.

    > Przydałaby się jeszcze informacja ile teraz ma garaż. Ja zaplanowałem sobie
    > 3,8 x 5,8 m. Też się zastanawiam czy go nie poszerzyć jeszcze.

    Dam znać jak znajdę miarkę :)

    > W jakim celu?

    Braku miejsca w garazu i ponieważ na strych mogę *PRAWIE* się
    wyprostować. To prawie jest cholernie upierdliwe bo brakuje 10cm.