  • Data: 2014-03-04 10:35:45
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

    > Co byscie zmienili w perspektywie czasu co mialo byc super a okazalo sie
    > porazka?

    Sadziłbym drzewa i krzewy jeszcze wcześniej i więcej. Zacząłem je sadzić
    dopiero w następnym sezonie po rozpoczęciu budowy i posadziłem ich tylko
    kilkanaście. W następnym sezonie sadziłem kolejne itd, ale teraz z
    perspektywy tych kilku lat widzę, że gdybym od razu po zakupie działki
    posadził 50 drzew i krzewów to moja działka wyglądałaby znacznie lepiej.

    Oczywiście można kupić duże już rozwinięte drzewa, ale ich koszt jest ok.
    10-krotnie wyższy do sadzonek.

    Zrobiłbym granitowe ścieżki i podjazd zamiast betonowych. Niestety robiłem
    je zaraz po zakończeniu stanu surowego zamkniętego (aby nie chodzić po
    błocie) i wtedy jeszcze nie wiedziałem że na koniec budowy zostanie mi kasa
    i niepotrzebnie oszczędzałem.

    Pozdrawiam
    Ergie