  • Data: 2014-03-04 22:30:08
    Temat: Re: co byscie zmienili
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-04 20:44, uzytkownik wrote:
    > 1000 czy 2000 litrów?

    120 litrów + pojemnośc pieca węglowego. Jeśli będzie ochota i kasa to
    zmienie boiler na większy i wsadze dodatkowy zbiornik. Niestety piec
    weglowy wymaga dużej bezwładności, obecnie odkręcenie kaloryfera szarpie
    go na tyle mocno że potrafi się zapaśc (z powodu dziadowskiego
    steorwnika). Oj, duzo do zmiany przede mną.

    > Gość patrzy na mnie jak na kosmitę.

    Większośc ludzi patrzy na mnie jak na kosmitę. Bo mam czelność np.
    zwracać uwagę na fakt że w hydraulice mozna stosować superpozycję czego
    w zawodówce nie uczyli. Dowiedziałem się w końcu że moja woda może się
    rozpływac jak chce, ale u nich idzie tam gdzie ma bliżej. W efekcie mam
    totalnie spieprzona hydraulikę i tylko upierdliwośc lutowania miedzi
    mnie wstrzymuje prze wypier... wszystkiego i polutowaniem własnej. Co w
    końcu poczynię.

    > a jednocześnie były
    > "ślepe" na kota w tych strefach, gdzie może się on pojawiać.

    Kot się może pojawiać *wszedzie*. IMHO na to nie ma żadnej techniki.